tisdag 17 april 2012

Alvedon

Jag klev upp klockan 3 inatt och tog en alvedon då förstår de som känner mig hur ont jag har i örat för jag äter nästan aldrig smärtstillande. Tar det ju inte ens längre när jag har njursten. Gick ju med lunginflammationen i 4veckor och sökte inte hjälp fören 3e dagen på 40 graders feber.
Ja jag kanske är knäpp men jag klagar inte i onödan =)


Sydde denna till Kajsa idag (tvär kastade bara ihop en prototyp) men Julia ville ha den så hon fick den istället. Ska sy fler imorgon och var lite mer noggrann nu ville jag bara se hur den såg ut och om den passade.

Kajsa hon sprang runt så här istället.


Om ni inte ser så har hon en såndär sak som man kan massera och klia huvudet med =p.

SAIK vann även i hockeyn idag. Oj så spännande det var, men nu ska jag försöka sova med mitt onda öra. God natt
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar