söndag 15 april 2012

Ja då vart det vinter igen =p

Här vräker snön ner och det är alldeles vitt på backen men det är ju April så man får ju räkna med sådana här bakslag.
Nu är då hela Mars månads räkningar, fakturor och kvitton införda i ekonomiprogrammet. Så imorgon ska jag försöka hitta lite tid att börja med aprils räkningar, fakturor och kvitton. Jag såg då att jag ökat internetförsäljningen med ca 35% så det är ju positivt =) har redan kommit upp i över 30 fakturor och jag ser att kunderna som handlat kommer igen och det är ju verkligen ett bra tecken.

Har suttit och sett film ikväll med Anders och Ante. Men Kajsa sov lite dåligt så det blev en del springande för min del. Nu tycker jag att våran förkylning kan ge sig.

Nu ska jag sova god natt
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar