måndag 8 oktober 2012

5000kr

Det är vad Maja kostade oss extra denna månad haha det är dyrt att ha barn. =p
Men som jag sa till henne det är ju tur jag älskar henne så att det är värt det, men nu börjar hennes rum bli klart det blev så fint med hyllväggen som jag satt upp till henne.
Gitarren är inköpt så imorgon har hon sin första lektion hon längtar massor =)

Vi har spenderat hela helgen tillsammans med Lars och Camilla med barn. På Lördagen var killarna och körde bort en massa skräp från både oss och dem, fast jag lovar vi var nog värst haha jäklar vad mycket vi hunnit spara på oss och då har vi ju bara bott här i lite mer än två år.

Sen skottade de ut vedförrådet så vi kan rymma skotrarna där i vinter det blev jätte fint. Nu är även en luftvärmepump inhandlad så nu kommer vi ha varmt i garaget hela vintern.

Efter middagen på Lördagen gick vi och köpte godis med barnen och sen satte de sig och såg tv så jag och Camilla passade på att fixa på övervåningen.
Sen på Söndagen fortsatte jag och flickorna med övervåningen och på eftermiddagen gick vi ner till L och C för att grilla och käka middag.

Helgerna är verkligen för korta men det är inte så mycket att göra åt.

Solsidan har ju börjat om nu oj vad jag älskar den serien, så när vi lagt barnen och rastat hunden på Söndagkväll så såg vi den på TV4play. Det är ju så dum tid som den går jag menar kl 20 hur många lägger inte barnen då =p

Nu ska jag snart iväg och posta iväg ett gäng tygbeställningar som jag klippt och packat, sen blir det en sväng till lassa för blodprov (igen) man börjar känna sig som en nåldyna. De har stuckit mig så många gånger nu att jag tom börjat få ärrbildningar i armvecken. Tur att det inte syns iaf men läkaren sist konstaterade att jag börjat få det.

Men det är ju inte heller så mycket man kan göra åt det jag måste ju ha rätt mängd levaxin så.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar