lördag 27 oktober 2012

Nu ska ni få sanningen

Det blev jobb hela veckan för mig, då fick jag dessutom tacka nej till 6 olika jobb. Helt otroligt! Fast i helgen är jag ledig och det behöver både jag och hemmet ;p
Ja jag har jobbat lite i företaget nu ikväll men imorgon ska jag fixa på övervåningen.

Jag har inte fått så mycket sytt eller fixat här hemma då jag mått så fruktansvärt illa, kräkts och varit trött i ca 3 månader.

Till vänster på bilden har ni tvilling 1 man ser huvudet från sidan i mitten är ett virrvarr av armar och ben, cirkeln till höger är ovansidan av tvilling 2s huvud.
Ska på UL om 1 vecka igen så då hoppas jag att vi får en bättre bild av busarna i magen =)
Så där har ni anledningen till varför vi måste byta rummen på övervåningen. Vi hade ju planerat in en 4a men kommer få en liten 5a på köpet =b kan det bli bättre?! Haha jag har ju alltid sagt att jag ska ha 5 barn, men jag kände att denna graviditet skulle bli min sista men då löste det sig ju iaf haha.

God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar