tisdag 3 juli 2012

Jag måste bara få visa mailet jag fått

Fick ett mail nu ihelgen som värmde i hjärtat:

Hej!
Vi har ju följts ett tag på bloggen och nu vill jag bara meddela dig att jag vågade! Idag har jag haft mitt företag i 1 månad och det går strålande :)
Jag köpte upp företaget Festprissen i Örnsköldsvik, som säljer och hyrb ut fest & maskeradkläder.
 
Jag känner attd et här var verkligen rätt gjort och det är du som har inspirerat mig till att våga. Jag följde ju din väg till att bli egenföretagare, och vågade därigenom även jag att sattsa på eget! TACK!
 
Kramar Anneli fd.
Nya Festprissen
Lasarettsgatan 28                         Öppettider: Vardagar 10 - 17
891 32 Örnsköldsvik                                         Lördagar 11 - 14
 
Telefon till butiken: 0660 - 555 50
Mobil: 070 - 96 10 833
 
 
Det känns väldigt kul att få sådan respons och att fler vågar ta klivet till att bli egen =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar