lördag 14 juli 2012

Lördag kväll

Tjejerna har just lagt sig vi har suttit och sett film nu ikväll. Sambon ska iväg och dricka lite öl med en kompis så jag blir helt själv ikväll. =) Har tänkt se filmen Bröderna Grimm måste ju passa på att se sådana filmer som sambon dömer ut (som han förmodligen skulle gilla om han gav dem en chans Irene Huss är en sådan film som han dömt ut men sen ändrat uppfattning)

Pratade med ena hyresvärden idag och som det ser ut just nu så hyr jag bara månaden ut sen plockar jag bort butiken därifrån så det är bara hoppa att min andra plan går i lås då kommer inte butiken vara stängd så länge.

Men den kommer ju som sagt vara öppen på nätet, har även lagt en beställning på lite nya tyger som bör komma om ca 14 dagar.

Men nu ska jag googla lite saker (hemlisar) och kolla på filmen.

Imorgon ska jag spendera hela dagen med Maja och Julia för sedan åker de till sin pappa och blir borta en hel vecka. Sen efter det så återgår vi till det normala umgänget det ska bli riktigt skönt =)

Ja just ja jag har ju glömt skriva att vi mer eller mindre fått huset sålt =) De ska bara besikta huset först men det blir först den 21/8 för alla har ju semester så de är ju kort om folk. Men jag kan inte tänka mej att det skulle dyka upp något konstigt på besiktningen vi köpte ju huset för 2 år sedan och besiktade ju huset då och då var det bara lite små fix som vi behövde göra.
Känns lite skumt att det gick så fort det var jag inte beredd på. Jag tog bort annonsen från Blocket idag för det har ringt och mailat en massa folk som är intresserade. Att intresset för vårt hus skulle vara så stort det hade jag inte trott men det känns ju kul även om det känns lite skrämmande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar