söndag 17 november 2013

Söndag

Jaha då var det Söndag idag igen!?!?! Hur är det möjligt veckorna bara rusar förbi.

Jag har spenderat största delen av förmiddagen med att sortera, vika och packa in barnens kläder i deras garderober. Det blir en hel del kläder när man har fem barn.

EN HEL DEL kläder =) haha fast jag ska inte klaga det hade ju lika gärna kunnat vara så att barnen knappt ägde några kläder.

Har även sorterat sockar och det tar sin tid vill jag lova.

Nu har övriga familjen farit iväg på 93 års kalas men då Sixten och Sally varit sjuka hela veckan så känns det onödigt att dels dra dem till ett ställe med massa folk men sen hostar och snorar de än och det ska vara en till bebis där så då fick jag och små pluttarna snällt stanna hemma.

Idag så hjälpte Mathjälpen sin första familj, det känns bra även om jag nu mest bara styrde till allt sen var det ju tjejen som fixade resten för familjen =)

Helt underbart att det finns människor som vill hjälpa sina medmänniskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar