lördag 19 maj 2012

Egentid

När jag slutade jobba idag så var sambon och Kajsa fortfarande uppe i stugan. Min plan var att träna men jag var inte ett duggsugen, så jag hade en liten inre strid med mig själv om hur jag skulle göra. Jag hittade dock inget argument som höll så jag for till gymmet och vips hade jag tränat 1.5 timmar det var grymt skönt och det gick så bra =)


Nu ikväll är sambon på 30års fest så jag har bara myst på här hemma, hyrde nyaste Svensson Svensson filmen. Den var helt ok men serien är ju helt klart bättre.


Sen gjorde jag en ansiktsmask och bars kände lugnet. Har planerat matsedeln för veckan och skrivit handlingslistan så då är det gjort.


Nä nu ska jag ta och sova. Tror rent det blir ett träningspass imorgon också =)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar