måndag 7 maj 2012

Stressigt värre =)

Skynda hem och kasta i sig middagen för kl 17:30 har Julia fotbollsträning och Majas börjar 18:00. Eftersom Julia är själv från detta kvarter så vill jag inte att hon cyklar till och från träningen vi har ju bland annat en karl som försöker få små flickor att åka med i hans bil *ryser*

Maja har 3 kompisar som också tränar så de cyklar tillsammans. Då jag slutar kl 17 och sambon är hemma ca 17 eftersom han hämtar barnen först så är det full rulle med att försöka få i både mig men framför allt barnen mat. Iväg till träningen med dem, sen iväg och veckohandla för att sedan hämta hem Julia från träningen.

Då är Kajsa klar för natten så i säng med henne och in med Jullan i duschen och sen kommer Maja hem vid 19:15 då ska hon duscha och sen ska barnen i säng och först DÅ kan man andas ut och känna gud vad skönt att man slutat jobba HAHA

Torsdag blir värre för då har Julia fotografering 17:10 med fotbollen, sen har hon träning i Ersmark (grannbyn) och 17:45 har Maja fotografering i Kåge (byn där vi bor) och efter det är det föräldramöte för fotbollen och Julias träning slutar 18:30 Jag skulle nog behövt klona mig då =p

Men nu ska jag gå och kolla om Maja duschat klart så jag får stoppa dem i säng. Sambon han åkte och tränade vilket jag var så duktig och gjorde på morgonen innan jobbet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar