söndag 20 maj 2012

Ja då var denna helg slut

Idag började jag dagen med ett träningspass. Sambon, Ante och Kajsa for till stugan och hämtade hem ena skotern.


Efter träningen for jag hem och plockade undan lite sen duschade jag och stack till Julias fotbollsmatch och de vann med 5-4 =) första matchen för i år. Maja och hennes lag spelade förra helgen och vann ned 15-0 =p


Sen efter matchen åkte jag till solbacken det blev en sväng till Jula, ÖB och veckohandla på Maxi sen hem och packa upp allt och efter det började familjen droppa in så då blev det mys, läggning och lite läsning och sen blev det lite soffmys för mig och sambon.


Imorgon ska jag skicka iväg tygbeställningar innan jobbet. Så har du betalat men inte fått tyget så dyker det troligtvis upp på Tisdag, senast Onsdag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar