tisdag 22 maj 2012

Lundmyr of Sweden

Nu har jag laddat upp i shoppen saker från Lundmyr of Sweden oj vad fina saker de har!

Igår var det tokstressigt som vanligt hos oss och så kommer det tydligen se ut resten av tiden för sambon kommer hem med Kajsa och Julia just före 17 och jag kommer hem strax efter 17. Måndagar har Julia träning 17:30, Tisdagar har Maja träning 17:30, Onsdagar har Julia träning 17:30 i grannbyn och Torsdagar har Maja träning 17:30 i grannbyn *SUCK* Sen är ju helgerna också vigda åt fotbollen så på Lördag har Maja match och på Söndag har Julia match.

Det är nästan så att jag längtar lite tills fotbollen har sommaruppehåll för detta var rent inte kul. Man ska ju hinna laga middag och peta i dem den också för de kan ju inte gå utan mat innan träningen och att börja äta middag kl 19 är ju inte så fränt heller =/

Nu när jag ändå gnäller så kan jag ju tillägga att jag är äckligt förkyld också huvudet är jätte tungt och näsan bara rinner =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar