måndag 26 november 2012

Den underbara känslan

Den underbara känslan som sprider sig i kroppen när man levt under stress i 4 månader och äntligen börjar komma ikapp går inte att beskriva i ord.
Allt har fått förfalla känns det som eftersom tröttheten och illamåendet med dessa tvillingar i magen har varit hemsk så har allt annat fått lida.

Nu har jag hunnit en bra bit på övervåningen. Jag kan rent säga att jag hunnit så långt att jag kan se ett slut =) jag har sytt, sytt och åter sytt den senaste tiden och har därför bara en beställning kvar som legat och släpat. Eftersom jag mått så illa på kvällarna har jag inte kunnat sy nått då.
Jag jobbade som en tok förra månaden och fick ut en riktigt bra lön vilket gör att jag inte behöver känna stress över julen.
Eftersom jag fått ett vikariat som räcker till i Januari så kan jag släppa jobbstressen.

Åh vad det är härligt att leva =D

Nu ska jag sova, jobbar natt imorgon så jag har plågat mig lite och hållt mej vaken så kanske jag kan sova bättre imorgon på dagen.

God natt och här får ni en bild på en drös mössor som gick iväg förra veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar