måndag 12 november 2012

Det är inte bra att ta det lugnt.

Hade tänkt bara ta det lugnt idag och mysa på med Kajsa. Stortjejerna hade skola som vanligt men fritids, dagis och dagmammorna hade planeringsdag.

Men när väckarklockan på mobilen ringde så står det blod. Ja visst fasen skulle ju lämna nya blodprover idag för att se om de måste öka medicinen. Så klockan 8 var jag och Kajsa på MVC.
Sen gjorde vi bort veckohandlingen.
När vi kom hem somnade vi på soffan em stund, sen var det dags för lunch och lite bakning och vips var kl 13:55 och det var dags att åka till skolan för att hämta hem tjejerna.
Passade på att dela ut kalasinbjudan för helgen. Julia fyller ju år nästa vecka så vi kör kalaset på Leos lekland.

Efter middagen gick jag upp och började sy, men jag fick sådana kraftiga sammandragningar så jag var tvungen att lägga mig och vila en stund innan jag skulle hämta Maja från innebandyn.

Efter barnen kommit i säng och jag legat på soffan en stund så lugnade det ner sig i magen. Fast jag ligger redan i sängen, tänkte göra en tidig kväll för nu blir det jobb resten av veckan. Ja eller 3 pass men ena är natt.
Så ni ser det är farligt att ta det lugnt på dagarna hade nog varit bättre om jag kört på i mitt vanliga tempo =p haha God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar