lördag 4 augusti 2012

Mysig dag

Idag har jag haft en jätte mysig dag med äldsta och yngsta dottern.
Först åkte vi till Solbacken och köpte fotbollsskor till M sen gick vi in en snabbis på Rusta för att köpa klädnypor. Efter det så gick vi på Lindex för att köpa trosor till lilla K då hon håller på att pottränas och då måste man ju ha fina trosor =p
Hittade även ett par skitsnygga jeans och en jätte fin tröja till M.

Efter det åkte vi till småbåtshamnen här i byn och käkade lunch =D

Flickorna skötte sig super bra och det var riktigt mysigt att vara iväg så där lite för oss själva. Nästa gång får jag och J hitta på något tillsammans.

Sen nu ikväll har jag varit på skolan i flera timmar för att hjälpa Thony och Linda med allt som behövde göras in för bröllopet deras imorgon.

Det ska verkligen bli kul =D även om jag är lite nervös. Jag har ju inga problem att prata (ja ni som känner mig vet ju att der är att få tyst på mig som är problemet haha) men att prata i mikrofon inför en massa folk är inte riktigt min grej, men det löser sig. Nu ska jag sova imorgon kommer Thony hit och jag ska stryka hans skjorta. Är lite orolig att vi ska glömma ringarna som jag har här, det skulle bli lite pinsamt i kyrkan då haha.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar