tisdag 7 augusti 2012

Synna synna

När vi satte oss för att äta frukost i morse så hoppar Kajsa ner från stolen och säger Synna Synna och springer in på toan och sätter sig på pottan. (synna synna = skynda skynda) och japp hon kissade. Hon börjar även bli duktig på att hålla sig en liten stund med andra ord inte en enda lite olycka idag inte ens en liten droppe =D Min duktiga duktiga lilla tjej <3

Har varit iväg och tränat idag det var första gången på nästan 3 veckor som jag var iväg. Men semestern i Furuvik, förkylning och flytt av butik har som kommit i vägen. Det kändes verkligen motigt att komma sig iväg för jag var så trött efter middagen, men man får som ny energi när man tränat. Har tom hunnit sitta en liten stund vid symaskinen och hobby sy =D Ska ta mej i kragen imorgon (hoppas jag) och sy en pyjamas till Kajsa. Kanske man skulle sy henne några snygga trosor också.

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med sambon det var ett tag sen vi gjorde det sist så jag tror vi behöver lite soffmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar