måndag 27 augusti 2012

Ja jag kanske är lite töntig

Men det känns så jäkla bra!
Vilket undrar ni säkert =)

Jo nu ikväll när jag skulle lägga barnen så får de som vanligt lite egen mammatid vilket betyder att syskon får hålla sig i sitt rum.
Jag satt i sängen och tjollrade på med Kajsa som var så där söt och full av bus som bara våran Kajsa kan. Så tänkte jag att det är helt otroligt hur mycket jag älskar mina barn!
Jag pussade henne god natt och la henne i sängen. Fortfarande lite förundrad över att man kan älska någon så otroligt mycket.

Jag gick in till Julia och vi satt och pratade lite om skoldagen vad som ska hända imorgon om hon packat allt som behövdes sen borstade jag hennes tänder kramade henne och pussade henne god natt.
Då säger hon: Mamma
"Ja" svarade jag.
Då säger go ungen "Mamma det är så konstigt att jag kan älska dej så mycket"
Så jag gav henne en stor kram och sa "ja visst är det konstigt, men sa jag, jag vet varför jag älskar dej så mycket det är för att du är den bästa Julia jag någonsin hade kunnat få.
Då fnissade hon så där härligt som bara våran Julia kan göra och jag gick ut ur rummet alldeles varm om hjärtat.

Inte ens betalningen äv räkningarna senare på kvällen kunde förstöra den känslan.

Ni som nu läser här och vet att jag har en dotter till ska nu inte tro att jag inte älskar henne precis lika mycket som de andra två. Det var bara så fränt att jag tänkte tanken inne hos Kajsa, går in till Julia som säger det jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar