onsdag 15 augusti 2012

Vi är jämnställda!

Japp fick pengar av FK idag och jag förstod inte vad det var för pengar men det var en bonus för att vi båda tagit ut föräldraledigt i sommar.
Anders har tagit på Kajsa och jag hade kvar dagar på mellandottern och dessa försvinner ju snart så jag har försökt ta dagar då hon varit hemma och jag inte jobbat.
Bonusen var inte hög den räcker knappt till en middag för hela familjen men hellre pengar till oss än till stadsministern. =p

Idag har Kajsa fått vara utan blöja fast vi skulle till stan och göra några små ärenden. Sen förbi Maxi för att handla lite och sen hämta upp Julia. Hon fixade det galant även fast hon somnade i bilen =)

Hon ropade både nu ikväll och igår kväll att hon var kissnödig och då hade hon ju ändå nattblöjan på sig, så jag plockade upp henne och hon kissade =)

Nä om man ska ta och försöka sova lite. Väntar ett viktigt besked imorgon som är väldigt avgörande för oss. Håll tummarna!

Ja förresten jag har nästan virkat klart min filmrulle (dammsugare som vissa kallar det, ja ni vet det där bakverket) Maja ville att jag skulle lära henne virka men jag har ju inte virkat på typ 11-12 år så jag var ju tvungen friska upp minnet lite. Så imorgon ska jag försöka lära henne att virka. Önska oss lycka till haha. Äh fixar jag inte det så får hon väl åka till Momme och lära sig istället haha.

God natt

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Härlig att få lite pengar, det sved nog i stads(m)inisterns börs att vara tvungen att betala ut alla dessa slantar.
    Kul att du kommit igång med virkningen och blir det problem vet du var jag finns =). Ni är välkommen båda två
    Lycka till. Kram

    SvaraRadera