söndag 17 juni 2012

Älskade familj

Det är så mysigt när man går upp på övervåningen, bäddar om stortjejerna och hör hur de andas tungt för att de sover djupt. Smyger in i sovrummet och Kajsa sätter sig upp, ler och säger Hej mamma för att sedan lägga sig ner och sova =D

Idag fyllde min älskade sambo 30 år, men då vi redan haft en överraskningafest för honom och två till på hans jobb så vart dagen/kvällen väldigt lugn.
Vi började morgonen med att väcka honom till sången Ja må han leva och Kajsa kastade buketten med rosor i sängen. Sen käkade vi lyxfrukost och efter det fick övriga familjen bananstubbe (sambon gillar det så han brukar få det på sin födelsedag) sen körde jag Julia till hennes fotbollsmatch och sambon, Kajsa och Maja åkte dit senare för de skulle sälja fika där. Själv åkte jag till jobbet och klippte ut lite solhattar som jag ska sy.

Efter jobbet åkte sambon och tränade, jag och tjejerna roade oss ute på gården.

Sen blev det middag hos svärföräldrarna och tårta på det. När vi kom hem var det läggdags så jag stoppade isäng Kajsa och sen myste jag och tjejerna framför tvn en stund.
När de lagt sig så blev det soffmys med sambon och nu blir det sova. Imorhon börjar tjerernas fotbollsskola och efter den har Maja match i Fromheden (det är nästan en timmas bilfärd dit)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar