torsdag 21 juni 2012

"Ledig"

Nu blir det tre dagar med ledighet, det var längesedan jag var ledig så länge.
Jag gjorde bort helgstädningen nu ikväll när sambon var och tränade så nu är det en sak mindre på måstelistan.

Så imorgon blir det att ta sig ann övervåningen. Mitt gamla syrum har blivit ett kaosförråd där allt bara är inkastat så jag ska börja röja upp där inne så man kan använda det rummet igen. Sen ska alla vinterkläder tvättas och packas undan. Tjejernas rum skulle behöva en ordentlig genomgång också.
Och denna eviga tvätthög som bara växer och växer, det spelar ingen roll hur mycket man tvättar jag ligger ändå efter.

Stortjejerna har åkt till deras momme så det passar ju bra att ta tag i sånt hör då =D

Men nu blir det film med sambon och Ante.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar