söndag 10 juni 2012

TÄVLING TÄVLING TÄVLING

Kolla på hemsidan www.crazykidz.se där har jag nu en tävling och vinsten är antingen ett hemligt tygpaket eller ett hemligt klädpaket i storlek 50-128 (man väljer ju så klart själv vilken storlek man vill ha)

Denna helg passerade ju precis lika fort (om inte fortare) som alla andra helger. På Fredagen så fick jag ställa mej och rulla negerbollar. Det skulle till fotbollensdag. 80 st stora skulle det vara så jag gjorde en smet på 1.2kg margarin =p
Sen på kvällen kom Ante och vi såg film.

På Lördagsmorgonen åkte jag till sportfältet och lämnade fikat, sen hem och göra sig i ordning för jobb. Sambon och Kajsa åkte till stugan. Efter jobbet stack jag till sportfältet för att se Maja spela match. Jag undrar om de vann med 10-0 eller något liknande. Gud så duktiga de har blivit, motståndarna har ju inte en chans.

Sen hem och städa lite efter det kom sambon och Kajsa hem. På kvällen så var Ante, Lars och Anders ute i garaget och skruvade lite med motorcykeln. Sen åkte de till stan. Jag satt hemma och såg en Arne Dahl film. Men det var tur att jag sov på soffan en stund först för filmen var ju 3 timmar lång!!! Men riktigt bra. Klockan 2 kom grabbarna grushem så jag kom mig inte i säng fören vid 3 tiden och Kajsa väckte mig kl 6:30. (Jag brukar inte vänta uppe när sambon är borta men filmen slutade någon gång mellan 1-1:30 )

Idag har jag varit och hejat på när mellandottern spelade match tyvärr gick det inte så bra de förlorade med 7-0 eller liknande. Regnade gjorde de också, men de är så tappra tjejerna inget klagande alls =D

Men den här dagen har varit väldigt seg och vädret ute har ju inte gjort saken bättre. Sambon och Ante är och skruvar lite i min bil.
Ja jag måste ju få skryta också Kajsa har varit utan blöja nästan hela dagen (hon hade blöja när hon sov) en olycka har hänt och den hände inne på toan. Hade inte jag gått och druckit vatten först så hade även den omgången kommit i pottan =D

1 kommentar:

  1. När hon är hos momme sover hon till ca 08:30 men det är nog för att vi riktigt mörkt i sovrummet

    SvaraRadera