onsdag 6 juni 2012

En ledig dag

Eftersom Sveriges nationaldag har blivit en röddag så hade jag butiken stängd.

Så vi packade in barnen i bilen och for upp till stugan med Forslunds.

Där blev det grillning och en massa surr. Barnen badade även. Fast med 10 grader i vattnet så blev det inte så mycket badning för dem, men de måste ju få prova.


Det gick bra på ögon för Julia, hon ser lite sämre än vad en 8 åring ska göra, men hon fyller ju 8 i November så det var lugnt =)


Cirkusen var riktigt rolig även om det var en liten cirkus med hundar, getter och hästar. Tjejerna på slutet som balanserade på varandras huvuden var super duktiga, jag var hel impad.


Men nu ska jag sova hoppas den nya butiksinredningen kommer imorgon. Sen imorgon kväll ska jag på hemligt möte ;p snart får jag berätta vad det är, men inte riktigt än.


God natt


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar