lördag 2 juni 2012

Tomt

Har varit och lämnat barnen i Piteå hos min mamma, sen svängde jag förbi Lisa och Daniel för att kika på deras bebis. Oj så söt hon är! Man har ju helt glömt bort hur mysiga små bebisar är.

Sen när jag kom hem så såg jag och sambon en av de sämsta filmerna någonsin. Någonstans i Sverige eller något liknande hette den. En djup dragisk komedi eller nått liknande stod det på filmen. Sambon läste bara komedi och tog den =p

Därför väljer jag oftast filmerna som vi ser =p


Fy vad trist och tomt det känns utan barnen. Sist jag var barnledig mer än en natt var när jag gjorde jodbehandlingen förra året. Nu blir de ju borta hela helgen våra små pluttar.


Nä om man skulle ta och sova, imorgon ska jag försöka sova till kl 9 iaf. Men man vaknar väl 6:30 som vanligt =p


God natt


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar