tisdag 12 juni 2012

Jag tycker att det är jätte kul

Jag tycker att det är jätte kul att tjejerna spelar fotboll, jag tycker även att det är jätte kul att vara på deras matcher jag brukar även se deras träningar ibland. Men nog ska det bli skönt när fotbollen har sommaruppehåll.

Som igår man skyndar hem från jobbet kastar i sig middagen medan man tjatar på Julia så hon skyndar sig och sedan iväg och lämna henne på träning. Sen åkte jag och Maja till skohuset för hon och Julia har fått examensskor som var för små. Julias fanns i samma fast då storleken större men inte Majas så det var ju tur hon var med. Så försöka hitta en ny till Maja då och efter en massa skor hittade hon tillsist en. Kasta sig in i bilen och iväg för att hämta Julia på träningen.

Skynda sig hem så sambon får fara och gå med hunden, träna och veckohandla medan jag ger barnen kvällsfika tur Maja är stor så jon duchar medan jag lägger de andra två. Phu.......


Idag har jag fått hem en massa ny kläder till butiken, har dock inte fått upp allt i shoppen än. Nu ikväll så åkte jag till affären och sydde klart Kajsas solhatt har även klippt och packat beställningar på tyger. Imorgon ska jag sy Kajsas klänning som jag hoppas hon kan ha på stortjejernas examen. Hinner jag inte sy den så har jag en backup klänning som jag köpt till henne för det kändes viktigare att Maja och Julias vart klara =D


Nä nu mysa lite med sambon sen blir det sova.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar