lördag 1 september 2012

September

Kan ni fatta det? Vi är redan i September det är helt otroligt känns som att tjejerna gick på sommarlov igår.

Idag tog sambon med sig Kajsa och for till stugan så att jag skulle få lite egen tid. Så jag började med att plocka undan lite och tänkte göra bort städningen.
Fast sen kände jag bara att nä nu ska jag bara njuta. Så jag satte mig i fotöljen och läste en tidning. Sen efter det la jag mig på soffan och sov 1.5 timmar. När jag vaknade kollade jag lite på TV sen for jag till stan och köpte thaimat som jag åt framför tvn.
Helt underbart!
Sambon skulle på matfesten ikväll så han skulle lix inte äta hemma =)

Jag kan säga att denna dag behövde jag verkligen känner mig som en ny människa =)

Trodde förresten att jag åkt på UVI igår men jag undrar om det var lite njurgrus som spökade.
Insåg att jag måste dricka mer, 1.5 glas vatten om dagen är inte nog med vätska.Men nu ska jag försöka sova har en del måsten att fixa imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar