tisdag 11 september 2012

Det händer lite saker här

Jag håller på att skolas in på ett nytt jobb dom personligass till en liten flicka. Men företaget är kvar tyvärr har jag pgr av personliga själ inte kunnat sy så mycket den senaste tiden, men det ska förhoppningsvis bli bättre på den fronten.
Kajsa har ju börjat om hos dagmamman nu efter en lång semester på 2½ månad.

Imorgon ska jag en sväng på barn för att gå en utbildning och sedan hade jag tänkt jobba ikapp mej i företaget. Har gjort bort allt pappersjobb nu ikväll då barnen somnat så imorgon kan jag ägna mej åt det lite mer roligare sakerna. =D

Den 22/9 kommer jag att stå på Folkparken här i Skellefteå för då är det hantverksfestivalen www.hantverksfestivalen.se Kommer att ha en workshop där man får lära sig att rita ett mössmönster och sedan kommer jag även sälja tyger och kanske lite färdigsydda mössor. Kommer även ha med mig symaskinen och sy lite. Så är du sugen att komma och handla eller kanske rent ta med din symaskin och sy så klicka på länken här ovanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar