söndag 9 september 2012

Härlig uppdelning

Igår så tog sambon alla barnen och gick ner till Forslunds så jag fick städa övervåningen i lugn och ro.

Sen när jag var klar och hade duschat så gick jag ner till Forslunds och han kom hem och städade nedervåningen.

Det är så skönt att få städa själv utan sambon eller barn som är ivägen.

Sen grillade vi tillsammans och senare på kvällen kom P och T.
Så vi fikade lite kladdkaka. Sen for killarna till vårat garage för att sätta i motorn i våran F7:a. Undertideb gick vi med barnen och köpte lördagsgodis.

När vi kom hem var kl 20:30 så det blev lite snabb ätande av godis och sen isäng för de var rätt trötta då Maja hade en sovkompis natten innan.

Men först var jag tvungen att duscha Kajsa som hade kletat idomin i håret.

Sen när killarna var klara i garaget så satt vi alla och surrade en stund, sen stöp jag isäng och somnade rätt omgående.

Så nu har vi käkat frukost. Sambon får sovmorgon idag så jag ska göra lite läxor med Julia sen har jag lovat att vi ska se filmen vi köpte igår men inte hann se.

Sen i eftermiddag så blir det fotbollsmatch. En riktigt härlig Söndag med andra ord =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar