fredag 28 september 2012

Fredagskväll

Jag har jobbat natt två nätter så ikväll är jag ledig, men man känner sig lite mör. Det märks verkligen att man inte sover på rätt tider och mindre timmar när man jobbat vaken natt. Fast pengarna är rätt fina så det är helt klart värt det =D

Jag har legat och myst med Kajsa på soffan och kollat Smurfarna. Hon måste verkligen få en ny Smurffilm inte för hennes skull men för min för jag börjar bli grymt less på den vi har haha.
Stortjejerna är hos deras pappa i helgen och sambon är och tränar sen skulle han göra bort helghandlingen så jag sitter här själv och känner lugnet i soffan.
Skulle förvisso vara mysigt om stortjejerna varit hemma för på helgen sitter vi oftast ner tillsammans och ser på tv på kvällen och det är så mysigt.

Hade även ett väldigt trevlig samtal med min mamma ikväll =)


1 kommentar: