söndag 23 september 2012

Laddar för jobb

Igår så stod jag med företaget på Hantverksfestivalen här i Skellefteå. Fick sålt en del tyger och även lite mössor. Det trillade även in några beställningar, super skoj!

Sen är det så kul att få stå och surra lite med likasinnade =)
Dagen gick dessutom över förväntan och jag sålde iväg en hel del så det tackar jag för!!

Nu sitter jag och laddar för mitt andra jobb. Jobbar 14-22 idag men helgen har varit hård så jag är trött redan nu =p haha. Hoppas man får lite ny energi när man duschat.

Tyvärr så missar jag Nadjas kalas idag, tror det är första gången det händer =S men vad ska man göra?!?!


Håller även på att ladda för att möblera om hela övervåningen. Har ju gjort det en gång tidigare då fick Maja vårt sovrum vi tog syrummet Julia fick Majas rum och det blev syrum i Julias gamla rum. Nu ska Maja in i Kajsas rum, Kajsa ska in i Julias rum och Julia ska in i Majas rum =p

Ska nog försöka få tid att börja med det i veckan. Behöver dock införskaffa lite grejer till Majas blivande rum.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar