söndag 16 september 2012

Som en tjuv smyger jag ut i natten!

Har jobbat natt Tor-Fred och Fred-Lörd det känns skumt att jobba natt för det har jag aldrig gjort tidigare, men det gick riktigt över förväntan måste jag säga även om ögonlocken blev väldigt tunga där vid 4-5 tiden men sen vid kl 6 fick man som ny energi. Men man kände sig verkligen skum när man går ut i mörkret för att köra iväg till jobbet. Jag började kl 23. Stannade på Preem första kvällen för att tanka bilen och även om klockan inte var så mycket var det helt folktomt och mörkt så man kände sig verkligen som en skummis där man stod och tankade bilen.


Ska jobba där på Onsdag också men då blir det dagtid sen får vi se hur det kommer att se ut för mig, men på Lördag så ska jag jobba med företaget. Då ska jag stå på hantverksfestivalen och sälja tyger och sådant som jag sytt. Hade även tänkt ta med symaskinen så att jag kan sy lite under tiden. Det ska bli grymt skoj. Kommer även hålla en workshop där man får lära sig att rita en mössa, så finns du i närheten och vill lära dej det så kom till Folkparken i Skellefteå Lördagen den 22/9 =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar